معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری فارس:

طرح‌های گردشگری با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال در فارس افتتاح می‌شود

معینی گفت: ۷ طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰ میلیارد ریال در استان فارس به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جمشید معینی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان فارس با بیان اینکه ۷ طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰ میلیارد ریال در استان فارس، به بهره برداری می رسد، در این باره اظهار کرد: از مجموع این طرح های گردشگری، تعداد ۳ پروژه در شیراز، ۲ طرح در شهرستان کازرون، یک پروژه در فسا و یک پروژه در شهرستان مُهر طی امسال راه‌اندازی می‌شود.

او با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی طرح‌ها ادامه داد: یک زائرسرا و ۲ سفره‌خانه سنتی در شیراز با سرمایه گذاری ۲۶ میلیارد ریال، یک مجتمع گردشگری عمومی و یک پارک طبیعت‌گردی و گردشگری روستایی عشایری در کارزون با سرمایه گذاری ۲۲ میلیارد ریال، به بهره برداری می‌رسد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان فارس اضافه کرد: همچنین یک اردوگاه گردشگری در فسا با سرمایه گذاری ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و یک مرکز گردشگری تفریحی در شهرستان مهر با سرمایه گذاری ۲ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان فارس افزود: در حال حاضر ۲۳۸ هتل، متل، هتل‌آپارتمان و مهمانپذیر، ۱۳۴ خانه مسافر و ۱۳۷ اقامتگاه بوم‌گردی در استان فارس فعالیت دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار