اردشیر مطهری گفت: خدمت به مردم مقدس است و تسهیل در گره گشایی از مشکلات مردم باید در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اردشیر مطهری نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری استان سمنان گفت: تسهیل در گره گشایی از مشکلات مردم باید در اولویت باشد و نباید برخی مدیران برای انجام کار‌های روزمره مردم را معطل کنند.

او با بیان اینکه مجموعه‌های اجرایی باید با تمام توان در خدمت رسانی به مردم ایفای نقش نمایند افزود: خدمت به مردم مقدس است و باید در چارچوب منویات و برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای توسعه کشور تلاش شود.

مطهری تصریح کرد: در بحث‌های اقتصادی و فرهنگی، نقشه راه در کشور مشخص است و باید تلاش‌کنیم که اعداد و ارقام مطرح شده در جلسات برای مردم مشهود باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: از همه افرادی که در پُست و جایگاه‌های اجرایی قرار دارند می‌خواهم با تمام وجود تلاش نمایند تا مردم آثار خدمات‌رسانی آن‌ها را ببیند.

او گفت: برای گره گشایی از مشکلات بخش صنعت گرمسار و آرادان با افزایش نیروی انسانی و اختیارات اداری به سازمان صنعت، معدن و تجارت گرمسار، رفع چالش‌کم آبی و زیرساختی، توسعه خطوط ریلی شهرستان گرمسار اقدام لازم انجام شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.