۷۳۰ هزار کارت سوخت بنزین در جنوب سیستان و بلوچستان کدینگ شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های منطقه چابهار گفت: ۷۳۰ هزار کارت سوخت بنزین در یک سال اخیر در حوزه زیرپوشش این شرکت در جنوب سیستان و بلوچستان کدینگ شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سیدکاظم اسد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های منطقه چابهار اظهار داشت: با توجه به اهتمام ویژه منطقه در جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و مبارزه با کارت‌های مهاجر و به منظور ساماندهی وضعیت سوخت، در تمامی جایگاه‌های سوخت استان سیستان و بلوچستان طی یک سال اخیر اقدام به کدینگ ۷۳۰ هزار کارت سوخت شده است.

او  بابیان اینکه بر اساس این طرح، کارت‌های مهاجر و خارج استان قادر به سوختگیری در جایگاه‌های منطقه نیستند، تصریح کرد: ماه‌ها بررسی کارشناسی تیم‌های مختلف تخصصی در ستاد و هم‌فکری با مسوولان محلی، ما را برآن داشت که تنها راه حل مشکلات ساماندهی وضعیت سوخت، کاهش صف‌ها در جایگاه‌ها و در نهایت جلب رضایت مردم، اجرای طرح کدینگ و مدیریت مصرف سوخت در استان است که به حمد پروردگار اقدامات اجرایی انجام شده در این راستا بسیار مفید و موثر بوده است.

او  با بیان اینکه با اجرای طرح کدینگ هیچ مشکلی برای تأمین سوخت مسافران خارج از استان به وجود نیامده است افزود: برای افرادی که با کمبود سوخت مواجه می‌شوند و یا مسافران خارج از استان تمهیدات لازم اندیشیده شده و بر این اساس از ابتدای اجرای این طرح بیش از ۷۰۰ هزار خودرو تعویض پلاک و یا نوشماره، وارد طرح کدینگ شده و تسهیلات لازم برای سوخت‌گیری آن‌ها فراهم شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار ابراز امیدواری کرد که با تلاش تمامی دست‌اندرکاران و مسوولان و نهاد‌های اجرایی ضمن مقابله با پدیده شوم قاچاق، خدمات مناسب و در خور شأن مردم نجیب استان از سوی تمامی نهاد‌های اجرایی و خدماتی ارائه و سبب آرامش خاطر و جلب رضایت مردم شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار