مهمترین اخبار حوادث امروز گلستان را دراین بسته خبری به بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهمترین اخبار حوادث گلستان را در این بسته خبری بخوانید.
 

کشف ۶۶ قبضه اسلحه غیرمجاز درگلستان

 
سرهنگ رضا محمودی رئیس پلیس امنیت عمومی گلستان گفت: طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز در سطح استان با محوریت این پلیس به مرحله اجرا گذاشته شد.

اوافزود: در همین راستا و با اشراف اطلاعاتی ماموران، ۴۵ متهم دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه آنان ۶۴ قبضه سلاح شکاری و ۲ قبضه سلاح جنگی غیرمجاز کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و نیروی انتظامی برابر قانون با متخلفان و هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.

سرهنگ محمودی در پایان از شهروندان درخواست کرد، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کشف کود قاچاق در گرگان

 
سرهنگ محمد شیرازی فرمانده انتظامی گرگان گفت: ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی محل نگهداری کود‌های قاچاق شدند.
 
او افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در بازرسی از محل مورد نظر، ۱۹ تن و ۵۰۰ کیلو کود شیمیایی قاچاق کشف و س از صورتجلسه تحویل مراجع ذیصلاح شد.

شیرازی گفت: پلیس برابر قانون با سودجویان و مجرمان برخورد خواهد کرد.
 

کشف بیش از ۳ کیلو مواد مخدر در کردکوی

 
سرگرد اسماعیل تازیکی نژاد جانشین انتظامی کردکوی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از انجام کار اطلاعاتی موفق شدند یکی از سوداگران مرگ را که اقدام به خرید و فروش و توزیع مواد افیونی در سطح شهرستان می‌کرد شناسایی کنند.

سرگرد تازیکی نژاد ادامه داد: ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از پارکینگ منزل متهم مقدار ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک ومقدار ۹۵۰ گرم حشیش کشف کردند.

جانشین انتظامی کردکوی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، گفت: شهروندان هشدار‌ها و آموزش‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد در خصوص توزیع مواد مخدر مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند و پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند.
 
انتهای پیام /ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.