معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر یزد از امداد رسانی و انتقال جوان ۲۲ ساله در کوه‌های روستای گل افشان مهریز خبر داد.

امداد و انتقال مصدوم از ارتفاع‌ سه هزار و ۵۰۰ متریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: با گزارش اورژانس مهریز مبنی بر سقوط و مصدومیت جوان ۲۲ ساله در کوه‌های گل افشان مهریز تیم‌های امدادی هلال احمر (تیم واکنش سریع، تیم کوهستان تفت و تیم کوهستان مهریز) به محل حادثه اعزام شدند.

میرحسینی افزود: به دلیل صخره‌ای بودن منطقه و مسیر کوهستانی، دو تیم پشتیبان از شهرستان مهریز و یزد نیز به محل حادثه اعزام شدند.

او بیان کرد: نجاتگران هلال احمر با استفاده از ست کوهستان و فیکس کردن بر روی بسکت، مصدوم را به دامنه کوه و منطقه امن انتقال دادند اما به علت شکستگی در ناحیه دست، پا و خونریزی داخلی برای انتقال به بیمارستان از تیم امداد هوایی هلال احمر کرمان در خواست کمک کردند.

میرحسینی با اشاره به اینکه بالگرد هلال احمر استان کرمان دو سورتی پرواز در این عملیات انجام داد، افزود: تیم امداد هوایی در ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه به محل حادثه اعزام و در ساعت ۱۸:۵۰ مصدوم را با بالگرد به بیمارستان شهید صدوقی یزد انتقال و به کادر درمانی تحویل داد.

این مسوول در پایان گفت: در این عملیات شش تیم و ۱۸ نیروی امدادی هلال احمر استان یزد و همچنین یک تیم امداد هوایی هلال احمر استان کرمان حضور داشتند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.