رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه، از کشف ۹ کیلوگرم موادمخدر شامل هشت کیلو شیشه و یک کیلوگرم هرویین در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علیرضا دلیری رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع پلیس از فعالیت یک باند سه نفره توزیع موادمخدر سنتی در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : در همین راستا ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به سرعت کار شناسایی اعضای باند را آغاز و در حالی که سوار بر ۲ دستگاه خودروی زانتیا و پراید بودند موفق به ردیابی آن‌ها در شهرک رسالت شدند.

 دلیری افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از مدتی تعقیب نامحسوس و پس از اطمنیان از حضور هر سه عضو باند، خودروی آن‌ها را در عملیاتی غافلگیرکننده توقیف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه ادامه داد: در بازرسی از این خودروها، هشت کیلو شیشه، حدود یک کیلو هرویین و پنج لیتر شیشه مایع کشف شد.

او گفت: در این راستا سه نفر از اعضای بلند شامل ۲ مرد و یک زن دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

 دلیری گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان کرمانشاه کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

کشف ۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از کشف ۱۲ هزار نخ سیگار و ۹۰ بسته توتون قاچاق در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا یاری افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی حین گشتزنی در سطح شهر اسلام آبادغرب به یک دستگاه خودرو مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی، ۱۲ هزار نخ انواع سیگار و ۹۰ بسته توتون قاچاق را که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۱۶۰ میلیون ریال می‌رسید کشف کردند.

یاری از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۴۵ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: با تلاش همکاران ما در این پلیس، خرداد امسال ۴۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در نقاط مختلف کرمانشاه کشف شد.

جلیل سلطانی افزود: در این مدت همچنین با تلاش ماموران ۴۲ دستگاه خودرو توقیف و ۶۳ نفر نیز دستگیر شدند.

او افزود: از جمله کشفیات‌های صورت گرفته در حوزه قاچاق می‌توان به کشف ۳ هزار و ۶۶۱ دستگاه لوازم خانگی برقی به ارزش ۲۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال و ۶ هزار و ۸۶۷ قلم لوازم آرایشی به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال اشاره کرد.

سلطانی ادامه داد: در همین راستا ۱۸ هزار و ۴۲ قلم اقلام بهداشتی، ۷ هزار و ۱۰۲ دست پوشاک و حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق نیز کشف شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه کشف ۱۴۶ طاقه پارچه و ۱۲ دستگاه تلفن همراه قاچاق و یک هزار و ۶۰۰ عدد سی دی غیرمجاز را از دیگر اقدامات مهم انجام گرفته در خردادماه امسال عنوان کرد.

تلف شدن ۳۳ راس گوسفند در "بیستون"

فرمانده انتظامی شهرستان "هرسین" از تلف شدن ۳۳ راس گوسفند بر اثر استنشاق اسید در شهر "بیستون" خبر داد.

همت علی شکری افزود: پس از اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ در خصوص نیاز یکی از عشایر شهر "بیستون" به حضور پلیس، تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: با حضور پلیس در بخش "بیستون" مابین روستای چشمه "سهراب و حسین آباد" یکی از عشایر به آن‌ها مراجعه و عنوان کرد قصد جابه جایی دام‌های خود را از زیر پل داشته است، اما هر کدام از احشام پس از حضور در این محل یکی یکی روی زمین افتاده و تلف شده اند.

شکری افزود: در ادامه و پس از تحقیق ماموران مشخص شد، قبلا مقدار زیادی اسید در زیر پل ریخته شده است و گوسفندان نیز حین عبور به خاطر استنشاق بوی تند آن تلف شده اند.

فرمانده انتظامی "هرسین" از گزارش موضوع به اداره محیط زیست شهرستان برای انجام تحقیقات تکمیلی خبر داد.

کشف ۵۰ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی در کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۵۰ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی در شهر کرمانشاه و دستگیری ۳ نفر در این رابطه خبر داد.

پرویز نظری افزود: پس از اطلاع پلیس آگاهی در خصوص فعالیت غیرقانونی برخی افراد در زمینه خرید و فروش گوشی تلفن همراه در حوالی میدان آزادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با حضور در محل یاد شده موفق به شناسایی ۳ نفر از این افراد شده و پیس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.

نظری گفت: در بازرسی از این افراد و مخفیگاهشان ۵۰ عدد گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه، ارزش گوشی‌های سرقتی مکشوفه را طق نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال ذکر کرد.

او از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد و گفت: تلاش برای افراد مالباخته ادامه دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.