تیم فوتبال رئال مادرید در صورت برتری مقابل سوسیداد، جای بارسلونا در صدرجدول لالیگا را خواهد گرفت.

//بازی تیم‌های فوتبال رئال مادرید - سوسیداد/ چشمک کهکشانی‌ها به صدر جدولبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین شب از رقابت‌های لالیگای اسپانیا، ۳ بازی برگزار می‌شود که در مهمترین بازی تیم فوتبال رئال مادرید به مصاف رئال سوسیداد می‌رود.

رئال سوسیداد – رئال مادرید

بعد از توقف بارسلونای صدر نشین مقابل سویا، حالا کهکشانی‌ها فرصت بازگشت به صدر را در دیدار مقابل سوسیداد دارند. رئالی‌ها از ۱۰ بازی لالیگایی گذشته خود مقابل سوسیداد، ۸ بار موفق به شکست حریف شدند. سوسیداد پس از ۳ شکست پیاپی مقابل رئال در بازی‌های خانگی از سال ۲۰۱۶ به بعد، در فصل گذشته مقابل کهکشانی‌ها در ورزشگاه سن سباستین ۳ بر یک به پیروزی رسید.


بیشتر بخوانید:


سفر امشب مادریدی به ایالت باسک، دوازدهمین بازی آن‌ها تحت هدایت زین الدین زیدان در این ایالت محسوب می‌شود که در این ۱۲ بازی، ۱۰ برد و یک تساوی حاصل کار آن‌ها بوده است. سوسیداد تاکنون ۸۲ بار در ادوار مختلف مقابل رئال تن به شکست داده که از این لحاظ، آن‌ها بیشترین تعداد شکست را مقابل این تیم تجربه کرده اند.

ویلیام خوزه مهاجم تاثیرگذار سوسیداد هر ۳ گل قبلی این تیم مقابل رئال را در بازی‌های مختلف به ثمر رسانده و چهره کلیدی بازی امشب به حساب می‌آید. در آن سوی میدان هم کریم بنزما در هر ۵ بازی اخیرش مقابل سوسیداد موفق به گلزنی شده و در حال حاضر با ۱۶ گل زده، پس از لیونل مسی ۲۱ گله، دومین گلزن برتر لالیگا محسوب می‌شود.

با توجه به قانون بازی‌های رو در رو در رئال در صورت برتری در این بازی، با ۶۵ امتیاز و هم امتیاز با بارسا، صدرنشین می‌شود و سوسیداد هم که فصل جاری برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی تلاش می‌کند، با کسب ۳ امتیاز این بازی، تا رده پنجم جدول صعود خواهد کرد.

والنسیا – اوساسونا

در یکی از بازی‌های حساس امشب لالیگا، تیم رده هشتمی والنسیا در ورزشگاه مستایا میزبان اوساسونای رده سیزدهمی خواهد بود. از ۹ بازی لالیگایی اخیر ۲ تیم، ۵ برد برای والنسیا، یک برد برای اوساسونا و یک تساوی حاصل کار ۲ تیم بوده است. از ۱۱ بازی برگزار شده قبلی ۲ تیم در مستایا، ۱۰ بازی با برتری والنسیا به پایان رسیده و در ۹ بازی هم خفاش‌ها موفق به کلین شیت شدند. رودریگو مورنو، مهاجم ملی پوش والنسیا نیز در ۲ بازی گذشته مقابل اوساسونا موفق به زدن ۳ گل شده است و مهره کلیدی تیمش در این بازی به حساب می‌آید.


بیشتر بخوانید:


دیگر بازی امشب لالیگا نیز از ساعت ۲۲ بین تیم‌های سلتاویگو و آلاوز برگزار می‌شود و از روز دوشنبه این مسابقات وارد هفته سی و یکم خود خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار