فرماندار امیدیه گفت: عملکرد دستگاه قضایی این شهرستان مطلوب بوده و هفته قوه قضائیه فرصتی است تا خدمات این دستگاه دیده شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه با تبریک فرارسیدن هفته قوه قضائیه و گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران باوفایش گفت: هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنمی است تا خدمات و عملکرد این دستگاه برای مردم بیان شود.

او افزود: دستاورد‌هایی که قوه  قضائیه با رویکردی که آیت الله رئیسی رئیس این دستگاه بر عهده دارند مردم را نسبت به این قوه بیش از پیش امیدوار ساخته است.

رفیعی در ادامه با تقدیر از خدمات دستگاه قضایی این شهرستان در برخورد با متخلفان بیان داشت: بی شک نقش قوه قضائیه در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه بر هیچکس پوشیده نیست و قضات پاک دست، مومن و متعهد، امانتدار و مورد اعتماد مردم هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه قضات برای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام شبانه روزی تلاش می‌کنند و البته این امر جای قدردانی دارد، تصریح کرد: اعتماد مردم به دستگاه قضا بزرگترین سرمایه و دستگاه قضایی در مبارزه با فساد و بی‌عدالتی عملکرد مطلوبی داشته و باید این مبارزه بیش از پیش و با اقتدار و صلابت تداوم داشته باشد.

 فرماندار شهرستان امیدیه اظهار داشت: به حول و قوه الهی قوه قضائیه روند رو به رشدی از ابتدای انقلاب تاکنون داشته و قابل مقایسه با گذشته نیست و به عنوان یکی از قوای  سه گانه نقش بسزایی کشور دارد و در دنیا اگر بی نظیر نباشد کم نظیر  است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.