مدیر شرکت پخش فر آورده‌های نفتی منطقه کردستان از آغاز ثبت نام طرح دو گانه سوز کردن خودرو‌های عمومی در کردستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،عبدالله گیتی‌منش مدیر شرکت پخش فر آورده‌های نفتی منطقه کردستان پیش از ظهر یکشنبه در نشستی با خبرنگاران خبرگزاری‌های استان که در سالن جلسات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان برگزار شد، گفت: طرح دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی در استان کردستان به صورت رایگان آغاز شده و متقاضیان با ثبت نام در سامانه gcr.niopcd.ir می‌توانند برای دوگانه‌سوز شدن خودرو‌های خود اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه این طرح ویژه تاکسی‌ها، وانت‌بار‌ها و ون‌ها است، افزود: در فاز بعدی این طرح، تاکسی اینترنتی و تاکسی‌های تلفنی نیز از این طرح برخوردار خواهند شد.

گیتی‌منش بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود این طرح در سطح کشور برای یک میلیون و ۴۶۶ هزار خودرو به صورت رایگان انجام شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کردستان درادامه گفت: در سطح استان کردستان یازده محل برای دوگانه‌سوز کردن خودرو‌های ثبت نام شده در نظر گرفته شده است که از این تعداد پنج کارگاه در سنندج، دو کارگاه در بیجار، دو کارگاه در قروه، یک کارگاه در دیواندره، یک کارگاه در کامیاران فعال شده و در سه شهرستان سقز، بانه و مریوان نیز برای اجرای بهتر این طرح پیگیر کارگاه‌هایی خواهیم بود.

اوافزود: تاکنون در سطح کشور برای اجرای دوگانه سوز کردن خودرو ۶۰ هزار خودروی عمومی ثبت‌نام کرده‌اند.

گیتی‌منش عنوان کرد: باتوجه به افزایش قیمت بنزین دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی در کاهش هزینه‌ها موثر است و سالانه ۵ میلیون تومان برای هر خودرو صرفه‌جویی هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
احمد کاظمی بانه
۱۴:۴۴ ۲۵ دی ۱۴۰۰
سلام من چهار ماه است ثبت نام کردم ولی هنوز جواب ندادن بیستو پنج سال در آژانسم دربانه