کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:خنک‌تر شدن هوا به دلیل کاهش ضخامت لایه جوی است که از روی کشور می‌گذرد از این رو روند کاهشی دما تا سه شنبه در اصفهان نیز ادامه دارد و پس از آن هوا گرم‌تر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله علی عسگریان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به پایداری نسبی جو در استان اصفهان، اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق صاف تا کمی ابری و در ساعات بعد از ظهر گاهی وزش باد به نسبت شدید و گرد و خاک محلی پیش بینی می‌شود.

او با اشاره به کاهش سه تا پنج درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، افزود: خنک‌تر شدن هوا به دلیل کاهش ضخامت لایه جوی است که از روی کشور می‌گذرد از این رو روند کاهشی دما تا سه شنبه در اصفهان نیز ادامه دارد و پس از آن هوا گرم‌تر می‌شود.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۲۱ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

او با اشاره به وزش باد شدید در ۲۴ ساعت گذشته، اضافه کرد: سرعت وزش باد در خوانسار ۲۳ متر، اصفهان ۲۰ متر و اردستان ۱۸ متر بر ثانیه گزارش شده است.

علی عسگریان بیان کرد: خوروبیابانک با دمای ۴۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با ۶ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.