رئیس ستاد دیه استان یزد گفت: در مراسمی ده محکوم مالی دربند با همت نیکوکاران یزدی آزاد و به آغوش خانواده های خویش برگشتند.

آزادی زندانیان جرائم غیر عمدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، اسلام افشون رئیس ستاد دیه استان یزد گفت: در مراسمی به مناسبت هفته قوه قضائیه، ده محکوم مالی دربند با همت نیکوکاران یزدی آزاد و به آغوش خانواده های خویش برگشتند.

او افزود: بدهی این ده نفر مبلغ پانصد و ۱۱ میلیون تومان بوده که مبلغ۳۶۳ میلیون تومان گذشت رضایتمندانه از شکات اخذ شده و نیکوکاران یزدی با پرداخت مبلغ ۱۴۸ میلوین تومان زمینه آزادی این ده نفر را فراهم کرده اند.

افشون ادامه داد: هم اکنون ۱۷۰ مددجو محکوم مالی در زندان‌های استان به سر می‌برند که چشم انتظار کمک خیرین و نیکوکاران هستند.

رئیس ستاد دیه استان یزد بیان کرد: اداره کل زندان‌های استان یزد همواره در زمینه اصلاح و تربیت مددجویان کوشیده و دستاورد‌های خوبی در این زمینه‌ها داشته است که مددجویان آزاد شده هم باید توجه داشته باشند تا پس از آزادی به سمت زندگی شرافتمندانه حرکت کنند.

او اظهارداشت: مردم نیکوکار یزد که به سختکوشی و قناعت شهره هستند در امور خیر نیز پیش قدم بوده و با حمایت و همت خیرین در ایام شیوع ویروس کرونا و خرابی کسب و کار بیش از بیست میلیارد تومان به آزادی مددجویان جرائم غیر عمد کمک کرده اند.

در پایان این مراسم از نیکوکاران در این امر خیر تقدیر و نامه آزادی مددجویان محکوم مالی در حضور خانواده هایشان به آن‌ها داده شد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.