به گزارش خبرنگار
گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از
زنجان، صفری، مدیرکل
کمیته امداد استان زنجان در جلسه مدیران دستگاههای اجرایی استان که بهصورت ویدئو کنفرانس به ریاست حقیقی استاندار زنجان برگزار شد، با اشاره به استقرار سیستم رسیدگی و پاسخگویی به درخواستهای مردمی واصله از طریق سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) در این نهاد، گفت: در سال گذشته ۳۲۴ مورد درخواست مردمی از طریق سامد به کمیته امداد استان ارجاع و در حداقل زمان بررسی و پاسخگویی لازم به متقاضیان دریافت خدمت ارائه شده است.
او بابیان اینکه در سهماهه اول سال جاری نیز ۲۷درخواست مردمی از طریق این سامانه به کمیته امداد ارجاع شده است افزود: به کلیه درخواستهای ارجاع شده از طریق
سامانه سامد توسط این نهاد رسیدگی شده است ومدت پاسخگویی به این درخواستها به یک هفته کاهشیافته است.
صفری به فراهم شدن بسترهای پذیرش الکترونیکی درخواستهای مردمی بهمنظور کاهش مراجعات حضوری و تسریع درروند خدمترسانی به جامعه هدف این نهاد خبر داد و افزود: سامانه پذیرش الکترونیکی درخواستهای مددجویان و اقشار نیازمند بهصورت غیرحضوری راهاندازی شده و ۳۶ خدمت موردنیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بهصورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی میشود.
او بابیان اینکه برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخشهای موردنیاز سایت www.e.emdad.ir و تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ در دسترس عموم قرار دارد، ادامه داد: بر اساس فرآیند تعریفشده پاسخگویی و رسیدگی به درخواستهای ثبتشده در حداقل زمان ممکن انجامشده و اطلاعرسانی لازم نیز به جامعه هدف این نهاد صورت میگیرد.
انتهای پیام/ر