استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسائل و مشکلات اصناف و بازاریان بررسی و مرتفع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز یکشنبه اول تیر ۹۹ به مناسبت روز اصناف و در دیدار با تعدادی از نمایندگان اصناف و بازاریان با بیان اینکه بازاریان در پی شیوع کرونا و تعطیلی بازار متضرر شدند اظهار داشت: نشستی برای بررسی مسائل و مشکلات اصناف و بازاریان با رؤسای اتحادیه‌ها برگزار می‌شود تا به صورت کارشناسی این مسائل حل و فصل شود.

او با تأکید بر اینکه این قشر از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در برهه‌های مختلف پشتیبان نظام جمهوری اسلامی و رهبری بوده‌اند افزود: خوشبختانه در استان چهارمحال و بختیاری روحیه تعاون، صداقت، اخلاق و انصاف در بین بازاریان بیش‌تر نمود دارد.


بیشتر بخوانید: بهره گیری دستگاه‌های اجرایی از طرح‌های موفق دانشگاه شهرکرد


عباسی با اشاره به روند شیوع کرونا ویروس و تعطیلی اصناف و بازار اضافه کرد: بهترین زمان برای کسب سود از سوی اصناف ایام آغاز سال نو بود، اما به علت شیوع این ویروس بازار برای حفظ سلامت مردم تعطیل شد و بازاریان متضرر شدند.

او ادامه داد: خوشبختانه اصناف و بازاریان همکاری بسیار خوبی با مسئولان در اجرای مصوبات ستاد کرونا داشتند و باید برای درک متقابل برای دغدغه‌های این قشر بین مسئولان همت زیادی وجود داشته باشد.

عباسی گفت: نباید دغدغه‌های اصناف بی‌توجه باشیم، بنابراین جلسه‌ای برای بررسی مسائل و مشکلات اصناف و بازاریان با رؤسای اتحادیه‌ها برگزار و به صورت کارشناسی این مسائل حل و فصل شود.

او با اشاره به هزینه‌های بالا و دستمزد کارگران واحد‌های تجاری افزود: متأسفانه برخی از اصناف درآمد چندانی ندارند، بنابراین باید تلاش شود مشکلات آن‌ها به حداقل برسد تا بتوانند سرمایه خود را در راستای رونق بازار به کار بگیرند.

عباسی اضافه کرد: درک متقابل از سوی مسئولان و ناظران با اصناف می‌تواند از بروز تخلفات در این حوزه جلوگیری کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار