ترویج فرهنگ ناب اسلامی و دینی در تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی

تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان معمار انقلاب اسلامی پیام اشاعه و ترویج فرهنگ ناب اسلامی و دینی بود.

حجت الاسلام ابوالقاسم عسکرزاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمزدر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  ضمن تبریک سالروز تبلیغ واطلاع رسانی دینی روز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی پیام اشاعه و ترویج فرهنگ ناب اسلامی و دینی بود.

او بیان داشت: در سیره مقدّس رسول اکرم صلی الله علیه و آله رساندن پیام حق، نیاز به هدایت کننده‌ای بیدار، هوشیار و عالم دارد. سازمان تبلیغات اسلامی، با درک این مهم، با تربیت و آموزش سفیران هدایت و فرستادن آنان در تمام نقاط حتی خارج از مرز‌های ایران اسلامی، می‌خواهد اسلام ناب را در سراسر جهان بگستراند.

حجت الاسلام عسکرزاد افزود: خداوند که اولین هدایت کننده است، این کار مهم را سخت و دشوار می‌داند و با فرستادن پیامبران و سفیران دینی، به هدایت جامعه می‌پردازد و خود در این امر پشتیبان و یاور مبلغان دینی خواهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز عنوان کرد: این نهاد انقلابی، به جهت مردمی کردن تبلیغات دینی، سازمان دهی و هدایت نیرو‌های مؤمن و تشکل‌های مردمی، احیا و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام، مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان و رفع نیاز‌های فرهنگی طبقات جامعه به ویژه جوانان، از متن انقلاب متولد شد و در گذرگاه‌های حساس و خطیر که دشمنان اسلام در حذف انقلاب و فرهنگ اسلام ناب محمدی می‌کوشیدند، وارد میدان شد و رشد نمود.

این مقام مسئول گفت: بر خود لازم میدانم سالگرد صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی را به مبلغان و شبکه عظیم تبلیغی شهرستان تبریک و عرض نموده، عزت روزافزون اسلام و اعتلای مسلمانان را از خداوند منان جهت خروج از این ویروس منحوص کرونا را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.