مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲ تیرماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۲ تیرماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشته و مصدوم شدن ۶ در یک سانحه رانندگی

محمد امین زرگر مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: دیشب گزارش برخورد یک دستگاه سمند با یک خودروی پراید در نزدیکی سد کارون ۳ به سمت شهرستان ایذه به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد و نیرو‌های امدادی مرکز بلافاصله پس از دریافت خبر حادثه، به محل مذکور اعزام شدند.

او با بیان اینکه علت حادثه از سوی پلیس راه خوزستان در دست بررسی است، افزود: در این سانحه رانندگی یک نفر جان خود را از دست داد و ۵ نفر دیگر مصدوم شدند و بوسیله آمبولانس‌های مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهدای شهرستان ایذه به منظور انحام مراحل درمانی انتقال یافتند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو در امیدیه

سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی امیدیه گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودروی پژو ۴۰۵ در یکی از مناطق این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ با کار اطلاعاتی و گشت زنی نامحسوس ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی و تعقیب و مراقبت طی عملیاتی دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه خودروی سرقتی، ابزار و آلات سرقت و تعدادی مدارک هویتی کشف شد، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و تحقیقات جهت کشف سایر جرائم احتمالی همچنان ادامه دارد.

کشف ۳ کیلوگرم موادمخدر در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با کار اطلاعاتی یک توزیع کننده حرفه‌ای موادمخدر را شناسایی و دستگیری آن را در دستور کار خود قرار دادند و ماموران پلیس ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، متهم را حین انتقال موادمخدر با یک دستگاه خودرو ۴۰۵ و قبل از توزیع در بین قربانیان متوقف و دستگیر کردند.

او با اشاره به کشف ۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو متهم جاسازی شده بود، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.