ساکی گفت: به علت شیوع ویروس کرونا مجوزی برای برگزاری اردو‌های تیم ملی را نداریم.

اشرف ساکی نایب رئیس بانوان فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: در حال حاضر به خاطر شیوع ویروس کرونا مجوزی برای برگزاری اردو‌ها و مسابقات صادر نمی‌شود، اما با ابن وجود تلاش می‌کنیم که ملی پوشان تمرینات خود را دنبال کنند. با پیگیری تمرینات آمادگی خود را برای روز‌های آینده حفظ کنند.

او گفت: ما تصمیم داشتیم یک مسابقه برگزار کنیم و حتی برنامه ریزی‌های لازم را برای انجام انجام داده ایم، اما متاسفانه مجوز لازم را به علت ویروس کرونا دریافت نکردیم. طبق برنامه قرار بود مسابقه را در چند مرحله برگزار کنیم که تجمع نشود.

ساکی در ادامه عنوان کرد: در طول این دوران، ما نظارت‌های لازم را روی تمرینات رکابزنان خواهیم داشت و سرمربی تیم ملی برنامه لازم را به رکابزنان ارائه می‌دهد. بانوان ملی پوش هم با تمام انرژی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند تا افت بدنی پیدا نکنند.  

نایب رئیس بانوان فدراسیون دوچرخه سواری اظهار کرد:  قطعا من هم به عنوان نایب رئیس بانوان از وضعیت دوچرخه سواری بانوان مانند سایر ورزشکاران گله‌مند هستم. متاسفانه دوچرخه سواران جایی برای تمرین کردن ندارند که باعث وقوع تصادف می‌شود.


بیشتر بخوانید:

  • احتمال برگزاری زود‌تر ازموعد انتخابات مجمع فدراسیون پرورش اندام

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار