رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در مورد طرح و برنامه‌های این کمیته برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را مطرح کرد.

زمان آبادی: قصد داریم از صدا و عکس هواداران حین برگزاری بازی‌ها استفاده کنیمغلامحسین زمان آبادی رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در گفت‌‎وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شروع دوباره لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: در تلاش هستیم تا شرایطی که ویروس کرونا برای ما به وجود آورده است  را در فوتبال تعدیل کنیم. برای برگزاری مسابقات برنامه و طرح‌هایی داریم تا بتوانیم عکس‌های تماشاگران را طی ثبت نامی تهیه و آن‌ها را در صندلی استادیوم‌ها نصب کنیم. حتی می‌خواهیم صدای هواداران را در استادیوم داشته باشیم تا شور و هیجان لازم حین بازی ایجاد شود.

وی افزود: با بهمنی صحبت کردیم تا این طرح را به نتیجه برسانیم. زمینه را آماده کرده ایم و مقدمات کار را به زودی فراهم می‌کنیم تا ببینیم عملی شدن این طرح شدنی است یا خیر.  

او درباره طرح‌های بعدی کمیته فرهنگی فدراسیون اظهار کرد: انتخاب "بازیکن جوانمرد" هفته را خواهیم داشت تا به کسانی که وظایف انسان دوستانه شان را انجام می‌دهند این جایزه را اهدا کنیم. همچنین  قصد داریم در تولد امام رضا (ع) قالی جام جهانی ۲۰۱۸ را به آستان مقدس قدس رضوی اهدا می‌کنیم. این قالی بعد ازمسابقات  جام جهانی بافته شد و به زودی به این موزه اهدا خواهیم کرد.

وی ادامه داد:  از طرفی مکان شهید گمنام را آماده کرده ایم و به زودی افتتاح خواهیم کرد. حتی برنامه‌های داریم که وقتی خارجی‌های فوتبالی به ایران سفر می‌کنند در آن جا حضور پیدا کنند و با شهدای ما عهد و پیمان ببندند. در کل فوتبال حدود ۲۵۰۰ شهید در جنگ تحمیلی داشت که ۳ بازیکن ما در سطح لیگ برتر شاغل بودند.

زمان آبادی افزود: شهید ناصر کاظمی در تیم استقلال و در لیگ برتر توپ می‌زد، شهید مهدی رضایی مجد در پرسپولیس بود و شهید حسن قاضی در سپاهان بازی می‌کرد. شهید قاسم سلیمانی سید الشهدای این جریان است و حالا با افتتاح یک مکان  در مرکز ملی از این ۴ سنگواره با  عکس و زندگی نامه  به زبان فارسی و انگلیسی  با نام شهدا کار را شروع کنیم.   


بیشتر بخوانید:


انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار