دادرس: برخی از افراد منافقانه برخورد کردند/ در حواشی کمیته استیناف مقصر بودم

عضو کمیته استیناف گفت: در حواشی روز‌های اخیر کمیته استیناف، هم برخی افراد منافقانه برخورد کردند و هم من مقصر بودم.

دادرس: برخی از افراد منافقانه برخورد کردند/ در حواشی کمیته استیناف مقصر بودم به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقات و حواشی اخیر در این کمیته اظهار داشت: پس از بررسی‌ها متوجه شدم که من هم در حواشی اخیر بی‌تقصیر نبودم. خیلی زود تحت تاثیر قرار گرفتم و نباید اجازه می‌دادم که کار به جا‌های باریک کشیده می‌شد. دیگر افراد هم امروز آمدند و گلایه‌های خود را گفتند که برخی از آن‌ها به حق بود، اما در کل احساس می‌کنم که بیش از حد تندروی کرده‌ام.

دادرس ادامه داد: می‌شد عاقلانه‌تر موضوع را برطرف کرد. البته برخی از آقایان در این ماجرا منافقانه برخورد کردند و تنش‌هایی را به وجود آوردند. به صالحی رئیس کمیته استیناف گفتم که درست نبود این گونه نسبت به شما هجمه وارد کنم و او هم دلایل من را قبول کرد. به او گفتم که آنقدر به خودم اطمینان دارم که می‌گویم اشتباه شده و صحبت‌های من نباید به آن شکل علیه تو پخش می‌شد.

دادرس ادامه داد: مشکلات اخیر یک نوع دعوای خانوادگی بوده است. البته در فوتبال چیزی خانوادگی نیست و متاسفانه این موضوع در رسانه‌ها بازتاب زیادی پیدا کرد.

او در توضیح کلمه منافقانه در اتفاقات اخیر، گفت: منظور من خبرنگاران یا باشگاه سپاهان نیستند. به دوستان در فدراسیون فوتبال گفتم که آنقدر درگیر مباحث اساسنامه فدراسیون فوتبال، قرارداد ویلموتس و بازگشت علی کفاشیان هستیم که وقت نشد جلسه‌ای را در کمیته استیناف برگزار کنیم. اگر چنین وقتی می‌گذاشتیم، خیلی قشنگ‌تر می‌شد.

دادرس درباره قانونی بودن یا نبودن بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در خصوص این موضوع، از جزئیات اطلاعی ندارم. در خصوص کاهش محرومیت علی کفاشیان هم صحبتی نشده است، اما باید بگویم که این افراد انسان‌های باشرفی هستند و خودشان را ارزان نمی‌فروشند.


بیشتر بخوانید: 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار