آنچلوتی، تازه‌ترین متهم فرار مالیاتی

دادگاهی در اسپانیا، سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید را به فرار مالیاتی متهم کرد.

آنچلوتی، تازه‌ترین متهم فرار مالیاتیبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز با انتشار خبری گزارش داد، دادستان‌های مادرید روز دوشنبه (امروز) کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید را به نپرداختن یک میلیون یورو مالیات طی سال‌های ۲۱۰۴ تا ۲۰۱۵ متهم کرده اند.

آنچلوتی که اکنون هدایت تیم لیگ برتری اورتون انگلیس را بر عهده دارد، متهم است که در زمان مربیگری رئال مادرید در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ مالیات درآمد حاصل از حق تصویر خود را نپرداخته است.

"دفتر جامعه دادستانی مادرید" در بیانیه‌ای اعلام کرد:" آنچلوتی با هدف خودداری از انجام وظایف مالیاتی در قبال خزانه عمومی بدون هیچ گونه توجیهی درآمد‌های خود را پنهان کرده است. "

آنچلوتی علاوه بر اینکه برای رئال مادرید و اورتون کار کرده است، در سایر باشگاه‌های اروپایی از جمله آث میلان، چلسی، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ نیز مربیگری کرده است.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال  ایتالیا که ۲۶ بار پیراهن کشورش را بر تن کرده و در جام جهانی ۱۹۹۰ بازی کرد، سه بار به عنوان مربی، دو بار با آث میلان و یک بار با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.

گفتنی است، پیش از آنچلوتی بازیکنان بزرگی مانند کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی و دیگو کاستا و همچنین خوزه مورینیو دیگر مربی سابق رئال هم پرونده‌های مالیاتی داشته اند، که همه آن‌ها موافقت کردند جریمه بپردازند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار