دادستان زنجان گفت: در روند رسیدگی به پرونده اختلاس در شهرداری زنجان از تضییع میلیارد‌ها تومان بیت‌المال، جلوگیری شده است.

حجت الاسلام کرمی دادستان زنجان به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان زنجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تخلفات صورت گرفته در شهرداری زنجان گفت: مشاور قبلی استاندار زنجان نیز از متهمان آن به شمار می‌رود.
 
حجت‌الاسلام کرمی با بیان اینکه پرونده تخلف شهرداری زنجان، پرونده‌ای گسترده با تخلفات زیاد است گفت: در روند رسیدگی به پرونده اختلاس در شهرداری زنجان از تضییع میلیارد‌ها تومان بیت‌المال، جلوگیری شده است.

اوافزود: یک قطعه زمین با سوء استفاده برخی افراد و کوتاهی برخی مدیران به ثمن بخس (معامله کم‌ارزش)، متری ۲ هزار و ۵۱۰ تومان به نرخ سال ۱۳۸۴ به یک شرکت تعاونی خصوصی واگذار شده که فساد آن بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است و این زمین در داخل حریم شهر زنجان و خارج از محدوده است.

دادستان عمومی و انقلاب زنجان گفت: ما با شفاف سازی موافق هستیم و تقاضای اشد مجازات را برای متخلفان داریم.

حجت‌الاسلام کرمی متوقف کردن واگذاری هفت هکتار زمین با یک توجیه غیرقانونی به مبلغ ۱۳۲ میلیارد تومان، متوقف کردن مناقصه پروژه سبزه‌میدان و بازگشت بیش از ۵۰ میلیارد تومان، جلوگیری از نابود شدن چهار میلیارد تومان برای خرید تجهیزات به پارک بانوان و ملزم کردن شهرداری به ثبت سند برای املاک تهاتر در راستای ماده ۱۰۱ که قبل از ثبت سند زمین بنام شهرداری اقدام به دریافت پول زمین‌ها برای هزینه‌های جاری اش میکرد را از دیگر اقدامات دستگاه قضایی در ورود به تخلفات شهرداری عنوان کرد.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.