اینچه درگاهی گفت: علی‌رغم گسترش کرونا فدراسیون ژیمناستیک برنامه‌های گسترده به منظور توسعه ورزش همگانی خود را به عنوان یک پیشگام، توانست به خوبی ارائه کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک در حاشیه انتخابات مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان گفت: علی‌رغم گسترش کرونا فدراسیون ژیمناستیک برنامه‌های گسترده به منظور توسعه ورزش همگانی خود را به عنوان یک پیشگام، توانست به خوبی ارائه کند که مورد استقبال خوب مردم نیز قرار گرفت.

او فدراسیون ژیمناستیک را یکی از فدراسیون‌های پیشتاز در ارائه برنامه‌های ورزش همگانی در سطح کشور دانست وافزود: درست است که برنامه‌های این فدراسیون نیز تحت تأثیر کرونا قرار گرفت، اما توانستیم در زمینه ارائه برنامه‌های مجازی عملکرد خوبی را شاهد باشیم.

اینچه درگاهی با بیان اینکه فعالیت ۲۷۰ هزار نفر ژیمناست در حال حاضر مورد تاکید فدراسیون است تصریح کرد: افزایش بی سابقه تعداد ورزشکاران این رشته ورزشی نشان از مقبول واقع شدن سیاست‌های ترویجی فدراسیون در سطح استان‌ها است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک درباره برنامه‌های تیم ملی ژیمناستیک به خصوص امکان حضور دختران ژیمناست در مسابقات برون مرزی ابراز داشت: پوشش مصوب برای شرکت بانوان ایرانی در شاخه اکروژیم مورد قبول واقع شد و این امر یکی از مهمترین دستاورد‌های ورزش بانوان کشور بعد از انقلاب اسلامی بود.

او از برنامه خود درباره بازسازی و سازماندهی تیم ملی ژیمناستیک بانوان خبر داد و تاکید کرد: بیش از ۵۰ درصد ورزشکاران این رشته بانوان هستند و از این لحاظ ایران اسلامی دارای ظرفیت‌های عظیمی است لذا نگاه خوبی نیز به تیم ملی بانوان در حوزه کشف استعداد‌های جوان داریم.

اینچه درگاهی درپایان بیان کرد: ملیحه فامیلی فر با کسب ۹ رأی از ۱۶ رأی مأخوذه به عنوان رئیس جدید هیات ژیمناستیک استان سمنان انتخاب شد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.