اولویت دستگاه قضا حل مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی است

رئیس دادگستری اشکذر گفت: حل مشکلات واحد‌های تولیدی اولویت دستگاه قضایی است که با جدیت دنبال می شود.

شرکت کاشی عقیقبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،همزمان با هفته قوه قضائیه  رئیس دادگستری شهرستان اشکذر به منظور بررسی مسائل و مشکلات واحد‌های صنعتی این شهرستان از واحد کاشی و سرامیک عقیق  واقع در شهرک صنعتی اشکذر بازدید کرد.

رئیس دادگستری شهرستان اشکذر با اشاره به  سال جهش تولید  گفت: همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند که بخشی از این انتظارت حمایت قضایی و حقوقی از تولید کنندگان و تسهیل شرایط برای رونق هر چه بیشتر فضای کسب و کار است و این رویکرد در دادگستری شهرستان اشکذر مورد توجه قرار گرفته است.

محمد حسین دهقانی زاده به تدوین سند تحول قوه قضائیه اشاره و افزود: حل مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی و حل موارد اختلافی بین دستگاه‌های دولتی و واحد‌ها از موضوعات اولویت دار دستگاه قضایی در این سند تحول است که با جدیت در شهرستان پیگیری و دنبال می شود.

فرماندار اشکذر نیز در این بازدید با تشکر از زحمات مجموعه کاشی عقیق برای ایجاد اشتغال و رونق تولید در شهرستان گفت: اشتغال زایی بیش از ۶۰۰ ‪ نفر در این واحد و رعایت مسائل زیست محیطی با عنوان واحدی که در نزدیکی محدوده شهری در حال فعالیت است، دو مولفه ممتاز این مجموعه به شمار می‌رود.

هادی هادی نسب از تشکیل کارگروهی با حضور دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و شناسایی رفع موانع تولید خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم با هماهنگی دستگاه‌های قضایی و اجرایی، اقدامات عملی برای تحقق شعار سال برداریم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.