شهردار تهران گفت: ما در طراحی و اجرای پروژه موزه ملی به کمیته ملی المپیک کمک می‌کنیم.

حناچی: شهرداری تهران در اجرای موزه ملی المپیک کمک می‌کند/ سند ۲ ورزشگاه را به نام سرخابی‌ها می‌زنیمبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  پیروز حناچی شهردار تهران درباره حضورش در مراسم روز المپیک اظهار کرد: امروز از نام آوران ورزش کشورمان تقدیر شد و قرار است این کار ادامه پیدا کند. در روز جهانی المپیک از موزه ورزش رونمایی شد. به هر حال همه ما باید کمک کنیم تا صفحات شناسنامه این شهر را در بخش ورزش کامل کنیم. امروز صحبتی درباره موزه ملی المپیک شد که ما در طراحی و اجرای آن کمک می‌کنیم تا برای مردم تهران ماندگار بماند.

حناچی درباره پروژه‌های نیمه کاره ورزشی برای بانوان که قرار است با همکاری شهرداری تهران تکمیل شود، گفت: من چنین موضوعی را به خاطر نمی‌آورم، اما به هرحال  ما به صورت مستقیم و غیرمستقیم کمک می‌کنیم تا فضای عمومی برای مردم آماده شود.

او درباره اینکه شهرداری تهران برای توسعه موزه کمیته ملی المپیک چه کار‌هایی قرار است انجام بدهد، گفت: شهرداری تهران یکی از اهداف کمیته ملی المپیک را تعقیب می‌کند. به طور حتم شکل گیری موزه‌ها در حوزه‌های مختلف را پیگیری می‌کنیم و کمیته ملی المپیک را در این زمینه حمایت می‌کنیم.

شهردار تهران درباره اختصاص ۲ ورزشگاه به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از طرف شهرداری تهران بیان کرد: این ۲ ورزشگاه به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس داده شده است. قرار است سند این ورزشگاه‌ها را به نام این ۲ باشگاه بزنیم.

حناچی درباره هزینه سنگین برخی از ورزشگاه‌های تحت نظارت شهرداری اظهار کرد: بخشی  از ورزشگاه‌هایی که در اختیار عموم مردم است براساس تعرفه‌های مصوب شورای شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین تقریبا همه مجموعه‌های ورزشی که زیر نظر سازمان ورزش هستند با همین تعرفه‌ها فعالیت می‌کنند.  


بیشتر بخوانید:

حضور شهردار تهران با دوچرخه در کمیته ملی المپیک


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار