سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: افرادی که دلسوز هستند باید امتیاز باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را در اختیار بگیرند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: حضور اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال در فدراسیون فوتبال مربوط به جلسه‌ای بود که با داوود پرهیزگار و حسین شمس داشتیم و درباره مباحث مختلفی از جمله مسابقات لیگ برتر و برنامه‌های تیم ملی صحبت کردیم. بیشتر صحبت های ما حول تیم ملی بود و بازی‌های دوستانه ای که باید قبل از جام ملت‌ها باید برگزار کنیم. ما تا زمان آغاز مسابقات جام ملت‌ها یک فیفادی بیشتر نخواهیم داشت که آن هم شهریور ماه است.


بیشتر بخوانید:


سرمربی تیم ملی فوتسال درباره تمرینات تیم ملی و اینکه بازیکنان اصلی و لژیونر چه زمانی به اردو اضافه می‌شوند بیان داشت: یکی از دلایلی که بازیکنان اصلی به این اردو دعوت نشدند مربوط به فینال لیگ برتر است و تصمیم داریم بعد از اینکه تکلیف تیم قهرمان مشخص شد بازیکنان اصلی را دعوت کنیم. در این اردو سعی کردیم بیشتر از بازیکنان جوانی دعوت کنیم که در مسابقات لیگ برتر خوش درخشیده و خوب کار کردند. شرایط تمرینی تیم ملی بسیار سخت است و اگر بتوانیم در این شرایط برنامه تمرینی خودمان را به خوبی جلو ببریم قطعا کار بزرگی انجام داده ایم.

ناظم الشریعه درباره حضور تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فوتسال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس جزو برند‌های ورزشی ما هستند که همه آن‌ها را دوست دارند. این ۲ باشگاه قبلاً هم در لیگ برتر فوتسال حضور داشتند، اما به دلیل آنکه نتوانستند سرمایه گذاری خوبی انجام دهند از بین رفتند. اگر قرار است این ۲ باشگاه دوباره با سرمایه گذاری نامناسب وارد لیگ فوتسال شوند قطعا ضربه خواهند خورد. به نظر من افرادی که دلسوز هستند باید بیایند در این ۲ تیم سرمایه گذاری کنند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار