به همت انجمن ادبی آفرینش کانون پرورش فکری آذربایجان غربی ۷ کارگاه مجازی ادبی برای کودکان و نوجوانان برگزار شد.

جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: به همت انجمن ادبی آفرینش ۷ کارگاه ادبی با حضور نویسندگان و شاعران بصورت مجازی برای کودکان و نوجوانان برگزار شد.
 
زاهدی افزود: سبک‌های شعری، موسیقی در شعر، قالب‌های شعری، مخاطب شناسی در داستان، تفاوت رمان و داستان کوتاه از موضوعات کارگاه‌های ادبی مذکور می‌باشد.
 
 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی با اظهار اینکه سمیرا قیومی نویسنده حوزه کودک و نوجوان و حسین تولایی شاعر و نویسنده حوزه کودک و نوجوان از مدرسان کارگاه‌های مجازی ادبی بودند که در خصوص پیرامون سوژه و طرح داستان و فرق‌های اساسی شعر و نثر مباحثی ارائه کردند.
 
زاهدی در ادامه با اظهار اینکه به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا و در ایام شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های حضوری انجمن‌های تخصصی کانون غیر ممکن شد؛ افزود: به همین دلیل، کانون پرورش فکری از طریق برگزاری نشست‌های آنلاین در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و استفاده از نویسندگان، شعرا و اساتید حوزه‌های مختلف توانست کودکان و نوجوانان مراکز کانون سراسر استان را تحت پوشش فعالیت‌های مجازی خود قرار دهد.
 
انتهای پیام/ن م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.