تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

استقلال و فولادبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان پس از وقفه ای بیش از ۳ ماه، امشب (چهارشنبه) با انجام دیدار معوقه از هفته هفدهم بین تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران از سرگرفته خواهد شد. این دیدار برای هر  ۲ تیم از حساسیت بالایی برخوردار است؛ استقلال با سرمربیگری فرهاد مجیدی تا به اینجای کار با ۲۰ بازی و یک دیدار کمتر از تیم‌های دیگر با کسب ۳۶ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

آبی پوشان پایتخت در دیدار‌های قبلی خود موفق شده اند ۱۰ بازی را با برد،۶ دیدار را با نتیجه تساوی و ۴ مسابقه هم با باخت پشت سر بگذارند و تاکنون ۳۹ گل به ثمر رسانده و ۲۲ گل دریافت کرده اند. شاگردان مجیدی برای دیدار با فولاد در حالی به شهر اهواز سفر کرده اند که با کسب برد در این بازی به جایگاه دوم جدول صعود کرده و امید های خود را برای قهرمانی زنده نگه خواهند داشت.

میلاد زکی پور، رضا آذری، مرتضی تبریزی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و محسن کریمی ۶ بازیکن مصدوم استقلال هستند که نمی‌توانند برابر فولاد به میدان بروند.


بیشتر بخوانید:


از طرفی دیگر تیم فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام در حالی میزبان استقلال است که این تیم با برتری مقابل آبی های پایتخت می تواند یک رده در جدول صعود کند و امید های خود را برای کسب سهمیه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا زنده نگه دارد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در ۲۰ بازی گذشته در لیگ برتر موفق شده با ۳۳ امتیاز، رده ششم جدول را به خود اختصاص دهد. شاگردان نکونام تا به اینجای رقابت‌ها موفق شده اند ۹ برد،۶ مساوی و ۶ شکست را تجربه کنند. فولادی‌ها آمار ۱۸ گل زده و ۱۲ گل خورده را در این فصل تاکنون از خود به جا گذاشته اند.

جواد نکونام در این بازی آیاندا پاتوسی را به دلیل اینکه نتوانست خودش را از آفریقا به اهواز برساند و ایوب والی کاپیتان تیمش را به دلیل مصدومیت‌ در اختیار ندارد.

از نکات این دیدار می توان به این اشاره کرد که  استقلال در ۶ بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر حداقل ۲ گل زده است و فولاد در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر موفق به کلین شیت شده که این آمار می تواند به جذابیت بازی ۲ تیم کمک کند.

ترکیب احتمالی استقلال: حسین حسینی، ارسلان مطهری، مهدی قایدی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، وریا غفوری، علی کریمی، هروویه میلیچ، سیاوش یزدانی، روزبه چشمی و عارف غلامی

ترکیب احتمالی فولاد: شهاب گردان، محمد آبشک، موسی کولیبالی، میثم دورقی، احمد عبدالله زاده، فرشاد احمدزاده، حسن بیت سعید، لوسیانو پریرا، وحید نامداری، سینا مریدی و عباس بوعذار

لازم به ذکر است که دیدار رفت ۲ تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود که گل استقلال توسط فرشید اسماعیلی و گل فولاد توسط امیر حسین باقرپور به ثمر رسیده بود.

تیم های فولادخوزستان و استقلال تهران از ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم می روند و قضاوت این دیدار بر عهده سید مهدی سید علی خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۰:۳۵ ۰۴ تير ۱۳۹۹
سلام
فیلم هواپیمای استقلال رو دیدم .
این بود پروتکلهای بهداشتی؟
مسولین باید از خودشون خجالت بکشن .
با این ساختار بهداشتی کشور
توقع چی دارین؟
مطمئن باشین کرونا با کسی شوخی نداره.دودش تو چشم تیم مورد نظرتون بابت قهرمانی هم خواهد رفت.
با احترام به تیم پرسپولیس.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۱۸ ۰۴ تير ۱۳۹۹
لنگ حقیر = پوکر فساد
Belgium
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۴ تير ۱۳۹۹
باسلام وآرزوی تندرستی وسلامتی تمام بازیکنان استقلال عزیز وسلام برشیرمردکرد وریاجان کاپیتان امروزدرشهر اهواز استقلال بایک بردشیرین بەتهران برمیگردد ودل هوادارانش راخوشحال میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۰۴ تير ۱۳۹۹
با این آمار کرونا و این که تمام لیگ های دیگه ورزشی تعطیله تنها دلیل برگزاری لیگ برتر فوتبال فقط فقط قهرمان کردن تیم
Germany
امیر
۱۴:۵۶ ۰۴ تير ۱۳۹۹
فکر میکنم به روزهایی نزدیک میشیم که کم کم قبح نداشته مجیدی بریزه پنچر شه
هیچ تفکری نداره
فکر میکنم پنجمین سال حسرت و پوکر نابودش کنه
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد عمرانی
۱۲:۳۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
عالیه ودر این چند مدت عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
ماشاءالله فولاد قهرمان.
ثابت کنید همه چیز پول نیست.
Iran (Islamic Republic of)
استقلالي
۰۸:۵۰ ۰۴ تير ۱۳۹۹
كرونا رو از اهواز بردارن بيارن تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۴ تير ۱۳۹۹
پول نفت از خوزستان به تهران میاد
Iran (Islamic Republic of)
پرسپولیسی
۱۷:۵۱ ۰۴ تير ۱۳۹۹
ای پرسپولیسی های ترسو میترسن از قهرمان شدن استقلال میسوزن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
فکر کنم با اون پروازی که استقلالیها داشتند همه کرونایی شوند . تدبیر وامید دولت کشور ما را با کشور های اروپایی و خلیج فارس برای مبارزه با کرونا
آخرین اخبار