فرمانده سپاه استان سمنان گفت: مدیریت مصرف انرژی باید از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار حمید دامغانی در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان به مناسبت هفته اصلاح الگوی مصرف و پویش اجتماعی، هر اشتراک برق، یک نیروگاه مجازی گفت: فرهنگ مدیریت مصرف انرژی باید از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی شود.

او افزود: رسالت بسیج همواره کمک به دستگاه‌های مختلف اجرایی با استفاده از ظرفیت‌های موجود است تا مأموریت دستگاه‌ها به نحو مطلوبی انجام شود.

سردار دامغانی با بیان اینکه باید مردم در مصرف برق صرفه جویی کنند بیان کرد: اقشار بسیج در استان سمنان می‌تواند در این خصوص کمک‌های خوبی به توزیع برق استان سمنان داشته باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان نیز در این دیدار گفت: اصلاح الگوی مصرف انرژی باید با کمک مردم و مسئولان محقق و این فرهنگ نهادینه شود.

موسوی زاده افزود: باید با رعایت راهکار‌های ساده و کاربردی مدیریت مصرف و با مشارکت حداکثری از پیک بار تابستانی عبور کنیم.

او تصریح کرد: امسال بالغ بر ۱۰ درصد رشد پیک مصرف در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در استان سمنان داشتیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف که از تاکیدات مقام معظم رهبری است باید بین مردم نهادینه شود گفت: همه باید به سهم خودمان در مصرف انرژی مدیریت داشته باشیم.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.