آیت‌الله سعیدی گفت: خوشبختانه ریاست قوه قضاییه را کسی امروز بر عهده دارد که دستگاهی را که محل طمع دشمنان است را به‌خوبی غربال کرده و پاک‌سازی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) امروز در آئین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۱۰ پروژه حوزه‌های مختلف شهری در سالن همایش‌های شهرداری قم، با اشاره به اهمیت تبرک اعمال انسان به نام ائمه اطهار (ع) گفت: انتخاب عدد ۱۱۰ برای افتتاح پروژه‌ها نشان‌دهنده ارادت مردم و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی به مسئله ولایت است.

آیت الله سعیدی خدمت به مردم در هر لباس و موفقیتی را قابل‌تقدیر دانست و افزود: خدمت به مردم در حوزه سلامت و یا کسانی که در انجام تغسیل و اعمال شرعی از دنیا رفتگان خدمت کردند قابل‌تقدیر بوده و تمام این خدمات برای نظام و اهل‌بیت (ع) به‌عنوان یک وظیفه انجام‌شده است.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) به بزرگداشت هفته قوه قضاییه نیز اشاره کرد و گفت: شهید بهشتی و همراهانشان که ناجوانمردانه در این ایام به شهادت رسیدند و دشمنان اسلام برای اقدام جنایتکارانشان جشن گرفته و برای تضعیف نظام تلاش کردند.

آیت الله سعیدی خنثی شدن توطئه‌های دشمنان را نیازمند هوشیاری و تدبیر دانست و تصریح کرد: خوشبختانه ریاست قوه قضاییه را کسی امروز بر عهده دارد که دستگاهی را که محل طمع دشمنان است را به‌خوبی غربال کرده و پاک‌سازی می‌کند.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) تلاش برای تثبیت ولایت را یکی از وظایف اصلی همه مردم دانست و یادآورشد: همه عمر و تلاش ما باید در جهت رضای اهل‌بیت (ع) و ترویج دین متمرکز شود تا بتوانیم وظیفه خود را به‌خوبی ایفا کنیم.

آیت‌الله سعیدی برخورد با مفسدان و دشمنان داخلی را عامل ایجاد امید در جامعه خواند و تأکید کرد: امیدواریم با عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری و توجه به دغدغه‌های ایشان روزبه‌روز دررسیدن به موفقیت سرعت بیشتری داشته باشیم.

امام‌جمعه قم ادامه داد: تثبیت ولایت به برکت حضرت معصومه (س) امری واقعی بوده و یکی از فراز‌های زندگی این بزرگوار ارادت وی به ولایت بوده و نقش مهمی در این حوزه ایفا کرده است.

آیت الله سعیدی نام بانوان دینی که در تثبیت ولایت نقش داشته‌اند را اعلام و بیان کرد: حضرت خدیجه (س)، حضرت زهرا (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س) از زنان تأثیرگذار تاریخ اسلام در حمایت از ولایت بوده‌اند.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) کسانی را که اموال مردم را به غارت می‌برند مورد خطاب قرارداد و ابراز کرد: عمر انسان کمتر از صدسال بوده و چطور می‌خواهند در این عمر کوتاه پاسخگو بوده و ارزش این ننگ را نخواهد داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار