مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران گفت: به علت شرایط کرونایی ۱۷۰ برنامه امسال به مناسبت دهه کرامت در مازندران برگزار می‌شود.

محمد اسماعیل امامزاده مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران در حاشیه نشست با خبرنگاران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه ۴۸۰ برنامه پارسال به مناسبت دهه کرامت در مازندران اجرا شده بود، گفت: به علت شرایط کرونایی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این برنامه‌ها امسال کمتر شد و تعداد آن به ۱۷۰ برنامه رسید.

او افزود: دو کاروان خادمان امام رضا (ع) در این دهه از مشهد به مازندران می‌آیند.

امامزاده گفت: قدردانی از مدافعان سلامت، شهدای مدافع سلامت و فعالان حوزه اقتصادی که در این روز‌های کرونایی فعال‌تر بودند، از دیگر برنامه‌های مهم مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران است.


مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران با بیان اینکه توزیع سبد کالا هم در دهه کرامت انجام خواهد شد، افزود: ۲۵ هزار سبد کالا به ارزش ۲۸۰ تا ۳۵۰ هزار تومان، سه ماه اول امسال در مازندران توزیع شد.

او گفت: در دهه کرامت امسال ۳ واحد منزل مسکونی سیل زدگان در سیمرغ به بهره برداری می‌رسد و ۶ واحد منزل مسکونی دیگر نیز در ماه‌های آینده بهره برداری خواهد شد.

امامزاده افزود: سامانه ثبت نام خادم یاران تا پایان اسفند سال ۹۷ بسته شد و تا آن زمان بیش از ۱۵ هزار خادم یار در مازندران ثبت نام کرده بودند.
 
انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.