شهردار خاش گفت: در راستای اجرای طرح عدالت محله‌ای و با هدف تکریم شهروندان از ابتدای سال تاکنون افزون بر ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر این شهر آسفالت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالمجید تمندانی شهردار خاش گفت: طرح آسفالت معابر محلات با اجرایی شدن برنامه‌های پیش بینی شده در افق ۱۴۰۰ این شهرداری در دستور کار قرارگرفته و با عمل به تعهدات تلاش می‌کنیم در کمترین زمان نهضت بزرگ آسفالت معابر شهر خاش به پایان برسد.

او  بیان کرد: تا پایان امسال افزون بر ۲۰۰ هزار متر دیگر از معابر خاش آسفالت خواهد شد.

شهردار خاش با اشاره به اینکه گستره شهری خاش وسیع شده و با حجم بالایی از معابر خاکی روبرو هستیم، اظهار داشت: برای زیرسازی و آسفالت معابر به اعتبارات کلان ده‌ها میلیاردی نیاز داریم و اگر حمایت‌های دولت نباشد، با دشواری‌های فراوانی در مسیر خدمت به مردم مواجه خواهیم شد.

او  ادامه داد: با توجه به اینکه آسفالت معابر به عنوان حق شهروندان و آیندگان به شمار می‌آید، از خانواده‌ها درخواست داریم به منظور حفظ معابر کیفی از رهاسازی فاضلاب، زباله، نخاله‌های ساختمانی، سوخت و ... در معابر عمومی پرهیز کنند، زیرا همکاری با شهرداری در این راستا احترام گذاشتن به حقوق همه شهروندان است.

تمندانی اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای رفاه و آسایش شهروندان و رفع مشکلات آن‌ان به کار می‌گیریم تا بتوانیم برای رفع مشکلات شهر گام‌های موثری برداریم.

او ادامه داد: در سال جاری روند اجرایی بهبود سطح کیفی معابر شهر بویژه در محلات با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی همسو با نیاز شهر و شهروندان به صورت گسترده تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار