از برپا کنندگان مراسم دهه کرامت در راستای ترویج فرهنگ رضوی تجلیل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود مردانی مسئول کاروان حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) اعزامی به چهارمحال و بختیاری گفت: هر یک از افرادی که در دهه کرامت برنامه‌ای در راستای ترویج فرهنگ رضوی اجرا و در پرتال جامع آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) بارگذاری کند، با اهدای جوایزی تجلیل می‌شوند.

مردانی با اشاره به اینکه در دهه کرامت سه ویژه برنامه محوری فدای دخترم، مسابقه و آذین بندی اجرا می‌شود افزود: شب گذشته در پارک تهلیجان شهرکرد همزمان با ولادت حضرت معصومه (س)، نورافشانی شد که با استقبال خوب مردم روبرو شد.


بیشتر بخوانید: هویت بخشی به جایگاه زنان و دختران با بهره‌گیری از آموز‌ه های دینی محقق شد


او ادامه داد: به مأموران پست بسته‌های تبریک حرم حضرت معصومه (س) داده شد تا با توزیع قبوض این بسته‌ها را در بین مردم توزیع کنند.

مردانی با اشاره به اینکه از مدافعان سلامت در بیمارستان شهرکرد تجلیل و به افرادی که نامشان به اسم معصومه مزین بود هدایایی اهدا شد اضافه کرد: در پارک‌های تهلیجان، ملت، پاسداران با اهدای گل از دختر خانم‌ها به مناسبت روز دختر تجلیل شد.

او گفت: هر یک از افرادی که در دهه کرامت برنامه‌ای در راستای ترویج فرهنگ رضوی اجرا کند و در پرتال جامع آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) به آدرس اینترنتی keramat.amfm.ir بارگذاری کند، با اهدای جوایزی تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار