خادمی گفت: جرائم کیفری عمده‌ترین پرونده‌هایی بودند که طی یکسال گذشته به دادگستری شهرستان هندیجان وارد شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن خادمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان هندیجان گفت: طی یکسال گذشته، ۷ هزار و ۴۱۰ پرونده به حوزه قضایی این شهرستان وارد و از این تعداد، ۷ هزار و ۲۸۰ پرونده خارج شد.

او با بیان اینکه ۵ هزار و ۳۲۷ پرونده از تعداد پرونده‌های ورودی به دادگستری، به دادسرا ارجاع و ۵ هزار و ۲۰۹ پرونده خارج شد، افزود: عمده‌ترین آن‌ها مربوط به جرائم کیفری شامل؛ ۷ هزار و ۴۱۰ پرونده بود.

خادمی اظهار داشت: طی مدت مذکور، ۷ هزار و ۲۸۰ پرونده از دادگستری هندیجان خارج شد که از این تعداد پرونده، ۵ هزار و ۳۲۷ مورد آن‌ها به دادسرا ارجاع و ۵ هزار ۲۰۹ پرونده خروج شد، ضمن اینکه ۲ هزار و ۸۸۳ مورد وارد دادگاه شد و ۲ هزار و ۷۱ پرونده مختومه شدند.

دادستان عمومی و انقلاب هندیجان با اشاره به اینکه از مجموع ۹۳۷ پرونده که در شورای حل اختلاف این شهرستان ثبت شده بود، ۸۱۱ پرونده مختومه شد، بیان کرد: مهم‌ترین رسالت دستگاه قضایی صیانت از حقوق شهروندان، قضاوت براساس قانون و شرع و تحقق عدالت در جامعه است و تلاش جدی دادگستری برخورد شدید با عرضه کنندگان موادمخدر و همچنین زمین خواری و قاچاق کالا و ارز سازمان یافته است.

او در پایان از پرسنل جان برکف نیروی انتظامی و دریابانی، نیرو‌های مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان هندیجان برای اجرای طرح شهید علی هاشمی و رضویون و همچنین همکاری بی نظیر مردم شهیدپرور این شهرستان بخاطر همکاری خوب با دادگستری تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.