استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت پروژه پارک علم و فناوری گفت : مرحله نخست پارک علم و فناوری کرمانشاه در صورت تامین مالی، امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : پارک علم و فناوری یکی از پروژه‌های بسیار مهم و کلیدی کرمانشاه است که سال‌ها است همچنان راکد مانده است.

او گفت : مدیریت ارشد استان باجدیت تکمیل مرحله اول این پروژه را دنبال می‌کند و آن را در لیست پروژه‌های جهش تولید استان در سال جاری قرار داده است.

استاندار کرمانشاه افزود: فاز اول این پروژه از ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخودار است که قصد داریم از محل منابع داخلی استان و با همکاری جهاد دانشگاهی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بودجه موردنیاز آن را تامین کنیم و فاز اول آن را در سال جاری به اتمام برسانیم.

بازوند ادامه داد: در همین راستا در این نشست مقرر شد دفتر فنی جهاد دانشگاهی کشور برنامه عملیاتی اجرایی برای اتمام فاز یک ساختمان پارک علم و فناوری کرمانشاه را به سازمان برنامه و بودجه استان ارایه دهد تا برآورد ارایه شده براساس فهرست بهاء قیمت‌های سال ۹۹ کارشناسی شده و رقم نهایی را تعیین شود.

استاندار کرمانشاه افزود: ۲۵ درصد از این هزینه را استانداری کرمانشاه تامین می‌کند و جهاد دانشگاهی مرکز و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هرکدام ۳۷/۵ درصد از این مبلغ را تامین خواهند کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.