علیرضا آشناگر گفت: بانک‌های عامل روند پرداخت تسهیلات رونق تولید را به واحد‌های تولیدی استان سمنان تسریع کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: عملکرد برخی از بانک‌های عامل استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی و صنعتی مطلوب است، اما باید به روند پرداخت تسهیلات سرعت بخشید.

او با اشاره به ضرورت حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی به منظور تحقق شعار سال تصریح کرد: توجه به توسعه و تقویت صنعت در استان سمنان در راستای جهش تولید باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

استاندار سمنان ادامه داد: برخی از تسهیلات پرداختی به واحد‌های تولیدی و صنعتی برای ایجاد اشتغال و برخی نیز به منظور تثبیت اشتغال در این واحد‌ها است که در هر دو صورت حمایت از این واحد‌ها مدنظر است.

او ابرازداشت: بانک‌های عامل استان سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید و تبصره ۱۸ به واحد‌های تولیدی و صنعتی از سختگیری‌های بی مورد و ایجاد موانع بر سر راه دریافت وام صاحبان صنایع بپرهیزند.

آشناگر با تاکید بر اینکه حفظ تولید و اشتغال در سال جهش تولید مد نظر تمام مسئولان اجرایی قرار گیرد بیان کرد: تامین وثیقه، سختگیری‌ها در روند رسیدگی و پرداخت تسهیلات از مشکلات صاحبان صنایع است که لازم است بانک‌های عامل استان سمنان در این زمینه تسهیل گر باشد.

استاندار سمنان بیان کرد: با توجه به تحریم‌ها و محدودیت‌های موجود و نرخ ارز، تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و پرداخت تسهیلات، می‌تواند در کارایی بیشتر تسهیلات به منظور جهش تولید در واحد‌های صنعتی متقاضی تاثیر به سزایی داشته باشد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.