فرماندار صحنه گفت : مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان در جهت مقابله بیشتر با شیوع کرونا، در آماده باش کامل قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علیرضا حیدری فرماندار صحنه گفت : راهکارها، اقدامات و اتخاذ تدابیر لازم در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید با جدیت مورد بررسی قرار گیرد.

او با اشاره به جایگاه و اختیارات کمیته پدافند غیرعامل گفت : باتوجه به اینکه این بیماری واکسن و درمانی ندارد در این شرایط رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی و خودمراقبتی تنها راه مقابله با این ویروس در حوزه پیشگیری و کنترل است.

حیدری از کلیه ادارت بخصوص شبکه بهداشت و درمان و دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان خواست باپیش بینی خطرات احتمالی در آماده باش کامل باشند و همچنین همه دستگاه‌ها وظایف و اقدامات لازم را در زمینه پدافند غیر عامل انجام دهند.

او با تاکید بر موضوع آموزش، افزایش سطح آگاهی مردم و تلاش برای پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا تاکید و آشنایی مردم با این ویروس را در کاهش نگرانی آن‌ها به میزان قابل توجهی موثر خواند و نقش رسانه‌ها را دراین مورد مهم عنوان کرد.

فرماندار صحنه برضرورت پیشگیری از بیماری کرونا گفت: بایستی تمهیدات لازم برای پیشگیری از بیماری کرونا در اماکن عمومی، مکان‌های ورزشی، مساجد، مدارس لحاظ و بازرسی از اماکن و ادارات در دستور کار قرار گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.