فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت : بازار و اصناف کرمانشاه در تمام مراحل انقلاب و خصوصا رزمایش مواسات و همدلی خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در دیدار با هیأت رییسه اتاق اصناف کرمانشاه گفت: روز اصناف فرصت مغتنمی است برای تبریک به خاطر زحمات و تلاش‌های این نهاد مردمی، چرا که بازاریان و اصناف هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در طول هشت سال دفاع مقدس و تمام مسیر‌های انقلاب نقش شایسته و چشمگیری داشته و دارند.

او گفت:یک سری مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد که بخشی از آن به شرایط تحریم و بخشی دیگر به شرایط بیماری کرونا بر میگردد، اما به لطف الهی تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که ملت جمهوری اسلامی ایران به مدد الهی و رهبری فرزانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از این مرحله نیز با موفقیت و سرافرازی عبور خواهد کرد.

ریحانی افزود : امروز هر کس برای انقلاب و بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم قدمی بردارد حتما آن شخص فردی انقلابی است؛ و بازاریان و اصناف کرمانشاه در شرایط اخیر نیز با تمام وجود نشان داده اند که معیشت و سلامتی مردم را بر کسب در آمد خودشان ترجیح داده اند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.