رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری گفت: پیشنهاداتی در خصوص رفع مسائل اقتصادی به دولت و مجلس داده ایم.

آیت الله محسن اراکی نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل سابق مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: جلسات متعددی در این باره داشته ایم و پیشنهاداتی در خصوص رفع مسائل اقتصادی به دولت و کمیسیون اقتصادی مجلس و مسئولین کشور ارائه داده ایم.

ارائه پیشنهادات رفع مسائل اقتصادی به دولت و مجلس

آیت الله اراکی با اشاره به برنامه‌های مجلس خبرگان رهبری در راستای جهش تولید و در مواجه با شرایط اقتصادی حاکم برجامعه افزود: طرح‌هایی در رابطه با بانک اسلامی، پیشبرد مساله اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین در رابطه با جهش تولید و گسترش تولید ارائه شده و بسته پیشنهادی اقتصادی ما بزودی در مجلس عرضه خواهد شد.

او اضافه کرد: فضیلت خدمتگزاری به مردم در این نظام موجب تقویت اسلام هم خواهد شد و مدیری که برای رضای خدا و حل مشکلات مردم گام بردارد بی شک باید خود را از یاوران امام زمان (عج) بداند.

باید از تلاش برای رفع مشکلات مردم و جامعه خسته نشویم

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری خطاب به مسئولان و مدیران گفت: باید برای رفع مشکلات مردم و جامعه تلاش کنیم و از این نعمت خدادادی خسته نشویم و شاکر خداوند هم باشیم.

او در جلسه شورای اداری شهرستان خنداب هم با بیان اینکه این شهرستان در استان مرکزی قطب تولید بسیاری از تولیدات کشاورزی است تصریح کرد: محصولات شهرستان خنداب با استقرار صنایع تبدیلی و میوه خشک کنی و بسته بندی‌های مناسب به شرط حمایت مسئولین قابلیت صادرات به خارج از کشور را دارد.

آیت الله اراکی در دیدار مردمی در مسجد صاحب الزمان شهر خنداب هم ضمن قدر دانی از حضور پرشور مردم و مسئولین در رزمایش کمک‌های مومنانه گفت: تلاش اقتصادی کارگر عبادت است.

در اقتصاد اسلامی حرف برای گفتن داریم

او با بیان اینکه ما در اقتصاد اسلامی حرف برای گفتن داریم اظهار کرد: موافق سیستم اقتصادی حاکم برجهان نیستیم و میتوانیم اقتصادمان را در دنیا حاکم کنیم.

جلسه شورای اداری شهرستان خنداب با حضور آیت الله محسن اراکی نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبرگان رهبری و دبیرکل سابق مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.