سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره مذاکره با سران این باشگاه توضیحاتی را مطرح کرد.

برانکو: درباره مذاکره با پرسپولیسی‌ها پیامی دریافت نکرده امبرانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مورد شکايت باشگاه پرسپوليس به دادگاه عالی ورزش و همچنین امکان تشکيل جلسه با پرسپوليسی ها برای گرفتن مطالبات مالی اش عنوان کرد: درباره مذاکره رو در رو با پرسپولیسی‌ها پیامی دریافت نکرده ام و نمی دانم که آن ها قرار است جلسه ای را با من تشکيل دهند یا خیر.

او ادامه داد: هیچ خبری درباره جلسه با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای گرفتن پولم و صحبت در مورد شکايتم به گوشم نرسیده  است و در جریان جزئیات نیستم.

پيش از اين شنيده می شد باشگاه پرسپوليس برای خريدن وقت به دادگاه عالی ورزش شکايت کرده و در تدارک برگزاری جلسه ای با برانکو است تا قضيه شکايت سرمربی سابق تيم شان را با گفت و گو فيصله بدهند.


بيشتر بخوانيد: 


انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۵ تير ۱۳۹۹
اینا پول مردم به غارت می برند.حرامشون بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۵ تير ۱۳۹۹
دلارها را آماده کنید! مهمان جدید داریم.
Netherlands
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۵ تير ۱۳۹۹
آقای برانکو بابت زحمت که کشیدی وقهرمانی هایی که براپرسپولیس آوردی ازت متشکریم (هواداران پرسپولیس) همش تقصیر وزیر ورزش(ایرج عرب دست نشاده که اومده بودپرسپولیس روبهم بریزه که ماموریتش بخوبی انجام داد) که شمارواخراج کردوحق وحقوق شمارو نداد.وکاربه فیفاوکاس کشیده شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۵ تير ۱۳۹۹
با بی وفایان نیاید دوستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۵ تير ۱۳۹۹
چرا اینهمه پول خرج این فوتبال میشه؟فوتبالی که هیچ نفعی نداره.