معاون استاندار مازندران گفت: ۲۲ طرح تولیدی و اقتصادی با پیشرفت ۶۰ درصدی در مازندران شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران در حاشیه جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ، گفت: ۲۲ طرح تولیدی و اقتصادی در مازندران با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی را شناسایی کردیم.

او افزود: ۳ هزار میلیارد تومان تاکنون در این واحد ها سرمایه گذاری شده و تلاش داریم تا این ۲۲ طرح به مرحله بهره‌برداری برسند.

خیریانپور با بیان اینکه در این جلسه برای ۷ واحد تولیدی ناحیه صنعتی گلوگاه که دارای مشکلات بانکی، تأمین اجتماعی، مالیاتی و جهاد کشاورزی بودند چاره اندیشی شد، گفت: با توجه به ظرفیت شهرستان گلوگاه در تلاشیم تا در جهت شعار سال گام برداریم.

او با اعلام اینکه اصلاح نژاد دام یکی از برنامه‌های مهم ما در شهرستان گلوگاه در راستای جهش تولید است افزود: یک واحد با ظرفیت ۱۶۰۰ رأس اصلاح دام در گلوگاه شروع به فعالیت کرده و امیدواریم با رفع مشکلات برای تحقق جهش تولید حرکت کنیم.

انعقاد قرارداد ۸۷۲ میلیاردی در شهرک صنعتی گلوگاه

موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در این جلسه گفت: ناحیه صنعتی گلوگاه دارای ۳۳ هکتار وسعت بوده که ۱۸ قرارداد با سرمایه گذاری ۸۷۲ میلیارد ریال در این شهرک منعقد شده است.

او با اشاره به اینکه در دو سال گذشته پروژه‌های زیرساختی مناسبی با توجه به محدودیت اعتبارات و منابع، در ناحیه صنعتی گلوگاه اجرا شده است افزود: پروژه‌های اجرای شبکه فاضلاب، تکمیل شبکه فیبرنوری و مخابرات، اجرای شبکه گاز، کاشت یکهزار اصله نهال، نصب تابلو ورودی، تکمیل شبکه روشنایی برق اجرایی شده و پروژه تکمیل زیرسازی و آسفالت نیز درحال اجرا می‌باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: در حال حاضر، مهمترین و ضروری‌ترین نیاز این ناحیه صنعتی توسعه است و این شرکت آمادگی دارد با همراهی و همکاری مسئولان شهرستانی، به هر میزان که ظرفیت توسعه مورد نیاز را داشته باشد، فراهم کند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.