رئیس پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی شهرستان منوجان گفت: ۵هزار مترمربع از اراضی ملی روستای تم زردان از توابع بخش مرکزی شهرستان منوجان از دست متجاوزین خارج شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، تورج سالاری رئیس پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی شهرستان منوجان گفت: ۵هزار مترمربع از اراضی ملی روستای تم زردان از توابع بخش مرکزی شهرستان منوجان از دست متجاوزین به این عرصه‌ها خارج شد.

او افزود: مردم طبیعت‌دوست می‌توانند در تماس با «شماره ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان» گزارش‌ها و اخبار خود را در خصوص آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و ... اطلاع‌رسانی کنند.

سالاری با اشاره به آتش سوزی‌های چند روز اخیر در شهرستان منوجان گفت: مردم طبیعت دوست از روشن کردن آتش در دامن طبیعت خود داری کنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود در چند روز گذشته شاهد آتش سوزی در قسمت‌های از منابع طبیعی شهرستان بودیم که با توجه به فصل گرما این می‌تواند بسیار خطرآفرین‌باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار