خبرگزاری رسمی دولت امارات تایید کرد شرکت‌هایی در این کشور با شرکت‌های صهیونیستی برای همکاری در زمینه مبارزه با کرونا قرارداد امضا کرده‌ اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رسمی دولت امارات متحده عربی تایید کرد شرکت‌هایی در این کشور در راستای عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی همکاری‌هایی در زمینه همه‌گیری ویروس کرونا داشته اند.

به گفته رسانه رسمی امارات شرکت‌های خصوصی در این کشور قراردادی با شرکت‌های صهیونیستی برای همکاری در زمینه مبارزه با کرونا امضا کرده اند.


بیشتر بخوانید


این در حالی است که پیش از این بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر شامگاه دیروز، پنج‌شنبه اذعان کرد که رژیم صهیونیستی و امارات در زمینه مبارزه با ویروس کرونا همکاری‌های تنگاتنگی را در دستور کار قرار داده‌اند.

این اقدام رژیم صهیونیستی گامی مهم در راستای عادی‌سازی روابط این رژیم با کشور‌های حاشیه خلیج فارس بیان شده است.

خبرگزاری رسمی امارات اعلام کرد: «با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت همکاری‌های بین‌المللی و پیگیری تلاش‌های مشترک در زمینه‌های پژوهشی، توسعه‌ای و فناوری در راستای خدمت به بشریت، دو شرکت خصوصی در امارات قراردادی را با دو شرکت در اسرائیل برای همکاری در زمینه‌های پژوهشی و فناوری جهت مبارزه با بحران کرونا امضا کرده اند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار