گروهک منافقین فکر می‌کرد انقلاب سقوط خواهد کرد

امام جمعه کنگاور گفت : گروهک منافقین فکر می‌کرد انقلاب به شهید بهشتی وابسته است و اگر به شهادت برسد انقلاب سقوط خواهد کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام لروند امام جمعه کنگاورگفت : خیال می‌کردند انقلاب در بعد تئوری به شهید مطهری و از نظر اجرایی و عملی به شهید بهشتی وابسته است.

او گفت : خوشبختانه پایه و اساس انقلاب بر حضور و مشارکت مردم بنا شده بود و به همین جهت بعد از ترور‌ها، انقلاب راه خود را با قدرت ادامه داد و با رهبری حضرت امام ره به خوبی تبعات ترور را کنترل کرد.

خطیب جمعه کنگاور به واقعه ششم تیرماه همان سال و ترور حضرت آیت الله خامنه‌ای هم اشاره کرد و افزود: آن ترور کور، که به جانبازی رهبر معظم انقلاب منجر شد، باعث شد ایشان در جلسه روز بعد در حزب جمهوری حضور نداشته باشد و در واقع آن ترور از الطاف خفیه الهی بود که وجود مبارک رهبر انقلاب را برای ادامه راه انقلاب بزرگ مردم ایران به سلامت نگه دارد

امام جمعه کنگاور به سالروز سرنگونی ایرباس ایرانی توسط ناو‌های جنگی آمریکا اشاره کرد و افزود: آن واقعه یکی از متعدد اتفاقاتی بود که چهره برهنه و خوی درنده حکام آمریکایی را در معرض دید جهانیان قرار داد.

حجت الاسلام لروند با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر انقلاب مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن حکومت آمریکا و دست‌های چدنی که از آستین مخملی بیرون زده ادامه داد: آن چه این روز‌ها در آمریکا در حال وقوع است، فروپاشی چهره تزویر و برافتادن نقاب از صورت کریه حقوق بشر آمریکایی است.

با تاکید بر ناپایدار بودن ظلم و ستم و برافتادن پرده از چهره ریاکاران گفت: امروزه بیش از هر زمان دیگری، مردم با چهره واقعی آمریکا و دروغ بودن شعار‌های خوش آب و رنگ حکام آمریکایی مواجه شده اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.