مسئولان باشگاه مس سونگون پس از قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر فوتسال قصد دارند پاداش ویژه‌ای را به بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار برگشت فینال لیگ برتر فوتسال روز گذشته با برگزاری بازی بین ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در سالن بدون تماشاگر شهید پورشریفی تبریز برگزار و در پایان تیم مس سونگون موفق شد در ضربات پنالتی از سد گیتی پسند عبور کرده و برای سومین سال متوالی عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را از آن خود کند. مس با این قهرمانی تبدیل به اولین تیمی شد که توانست برای ۳ سال متوالی در مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران به مقام قهرمانی دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید:


پس از معرفی تیم مس به عنوان قهرمان لیگ برتر حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون اعلام کرد که قرار است به زودی پاداش ویژه‌ای به بازیکنان و کادر فنی این تیم پرداخت شود تا از زحماتی که آن‌ها در این فصل برای قهرمانی در لیگ برتر کشیده اند به نوعی تقدیر و تشکر به جای بیاورند. آن طور که نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون اعلام کرده قرار است این پاداش‌ها تا آخر این هفته به بازیکنان و کادر فنی تیم پرداخت شود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار