نایب رئیس هیات دوچرخه سواری استان یزد گفت: بزرگراه دوچرخه سواری یزد تا چندماه آینده به بهره برداری می رسد.

دوچرخه سواریالهه جورابی نایب رئیس هیات دوچرخه سواری استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: بزرگراه دوچرخه سواری واقع در مسیل رودخانه یزد تا پایان شهریور ماه با همکاری شهرداری یزد به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: بزرگراه دوچرخه سواری یزد به منظور گسترش پیاده روی و دوچرخه سواری، کاهش مشکلات ترافیکی، افزایش سطح سلامت جامعه و افزایش سطح سرانه فضای سبز شهر یزد،  احداث و افتتاح می شود.

جورابی با بیان اینکه مسیل رودخانه یزد بسیار طولانی است، اظهارداشت: باتوجه به اقداماتی که در آن انجام شده، می‌تواند ارتباط کلیه خیابان‌ها و تمامی شهر یزد را برقرار کند.

نایب رئیس هیات دوچرخه سواری استان یزد در ادامه به دیگر طرح‌های اجرایی شورای شهر در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: تخصیص بودجه برای مرمت پارک طوبی، احداث و تکمیل پارک بانوان واقع در بلوار آیت الله خامنه‌ای و احداث مسیر‌های دوچرخه سواری در سطح شهر ویژه بانوان در آینده نزدیک، از پروژه‌های مهم برای ارتقاء ورزش یزد است.

او در پایان از بهره برداری جاده سلامت در استان خبر داد و افزود: بنابر درخواست متوالی شهروندان، جاده سلامت یزد_ تفت با همکاری جدی و مشترک واحد عمرانی شهرداری و استانداری استان ویژه علاقه‌مندان به دوچرخه سواری تا دو الی سه ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار