رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان از انجام ۲۷ عملیات امداد و نجات با تلاش آتش نشانان این شهر خبر داد.

انجام ۲۷ عملیات امداد و نجات با تلاش آتش نشانان همدانیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز کنترل و فرماندهی عملیات سازمان، ۱۸ عملیات اطفای حریق و ۹ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در۲۴ ساعت گذشته فعالیت بوده است.

او گفت: شهروندان همدانی دیروز ۵۱۸ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد ۲۷ مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه ۱۵ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است گفت: یکی از اموری که بصورت جدی مورد توجه سازمان قرار دارد ارائه مشاوره و راهنمایی به شهروندان در هنگام حوادث است.

بیاناتی عنوان کرد: تماس‌های برقرار شده با سامانه‌ی ۱۲۵ همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل ۵۲ تماس اشتباه و متأسفانه ۴۲۴ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.

او اضافه کرد: عملیات‌های انجام شده در این مدت ۱۸ مورد آتش سوزی شامل حریق دکه در شهرک اندیشه، حریق خودرو در کلپا، حریق مخروبه در بلوار کاشانی، حریق لاستیک در بلوار شاهد، نشت سوخت خودرو در شهرک مدنی و ۱۳ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در شهرک بهشتی، سعیدیه، پشت رفاه، خیابان شریعتی، شکریه، تپه حاج عنایت ۲ مورد، باغ ایرانی، حیدره، بلوار ملت، بلوار بدیع الزمان، بلوار ارم و پارک پرواز بوده و همچنین ۹ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک مدرس، ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در خیابان رکنی و بین النهرین، ۳ مورد نجات حیوانات در آرامگاه بوعلی، خیابان ۱۷ شهریور و نایب احمد، مهار حیوانات در عمار، امداد و نجات در حادثه سقوط از آسانسور در خیابان شهدا و واژگونی خودرو در جاده رباط بوده است. رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد: تعداد ۴ نفر نجات یافته طی این عملیات‌ها گزارش شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار