مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس از رسیدگی به بیش از ۲ هزار پرونده تخلفات و ۱۷۰ میلیارد ریال جریمه نقدی برای متخلفان خبر داد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: ۲ هزار و ۳۰۰ فقره پرونده تخلفات طی خرداد ماه امسال به همت شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس رسیدگی شد.

او با بیان اینکه پرونده‌های رسیدگی شده در حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا، ارز و بهداشت و درمان است، ادامه داد: متخلفان این پرونده‌ها بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال جریمه نقدی شده و برای برخی پرونده‌ها نیز احکامی همچون تعطیلی واحد، توبیخ کتبی و درج در پرونده و قطع سهمیه اعمال شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس، فرهنگ سازی را اثرگذار‌ترین و در عین حال کم هزینه‌ترین راه کاهش تخلف در جامعه برشمرد و ادامه داد: در این خصوص گشت‌های مشترک نظارتی تعزیرات حکومتی با هدف پیشگیری از وقوع تخلف، تذکر به واحد‌های صنفی و تولیدی را در اولویت عمل خود قرار داده که به نظر می‌رسد این موضوع در گذر زمان مطلوب و اثرگذار خواهد بود.

مبشری، سامانه t۱۳۵.it را بهترین راه دسترسی شهروندان به تعزیرات حکومتی در این روز‌های کرونایی اعلام و اضافه کرد: شکایات دریافتی از این سامانه به دقت بررسی و تخلفات گزارش شده بوسیله گشت‌های نظارتی به سرعت پیگیری و با متخلفان برخورد قانوین خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار