مدیرعامل گروه فولاد مبارکه گفت: در سه‌ماهۀ ابتدایی امسال، میزان تولید فولاد خام این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۶.۲ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل گروه فولاد مبارکه گفت: در بخش تولید فولاد خام، فولاد مبارکه در سه‌ماهۀ ابتدایی سال، به همت همکاران این حوزه توانست یک‌میلیون و ۸۹۶ هزار و ۱۹۱ تن تختال تولید کند که این میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه سال قبل (یک‌میلیون و ۶۳۱ هزار و ۸۱۲ تن) حاکی از رشد ۱۶.۲ درصدی است.
 
او با تاکید بر اینکه میزان فروش در خرداد ماه به بیش از ۴۹ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است ادامه داد: فروش این شرکت در مدت یادشده با رشد ۳۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از ۱۲۶ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است. 
 
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه بیان کرد: سال گذشته دستاوردهای مهمی از جمله افزایش ۸ درصدی تولید گندله، افزایش ۲۵ درصدی آهن اسفنجی، افزایش ۳ درصدی تولید فولاد خام را داشتیم و یکی از مهم ترین اهداف ما در سال جهش تولید افزایش ۳۶ درصدی صادرات این شرکت است.
 
او افزود: در سال گذشته فروش فولاد مبارکه به بیش از ۷ میلیون تن افزایش یافت و میزان صادرات این شرکت به یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن رسید و امسال در بازار داخلی ۱۵ درصد رشد درآمد پیش‌بینی کرده‌ایم .

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه  گفت: پروژۀ الکترود گرافیتی شرکت نوین الکترود اردکان دارای بودجه‌ای در حدود ۳۳۰ میلیون یورو است و فاز نخست آن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

عظیمیان ادامه داد: مشارکت در طرح تولید ۱۰ میلیون تن فولاد در منطقۀ ویژۀ اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از طریق شرکت فولاد هرمزگان و نیز مشارکت در طرح تولید ۱۰ میلیون تن فولاد در منطقۀ آزاد چابهار در دستور کار شرکت است.

او گفت: پروژۀ نورد گرم ۲ با اشتغال‌زایی هزار نفر و همچنین احداث واحد تولید کنسانترۀ فولاد سنگان با ظرفیت ۵ میلیون تن، از دیگر طرح‌های مهم فولاد مبارکه است.
 
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.