استاندار کرمانشاه اعلام کرد: تیم هندبال زاگرس اسلام‌آبادغرب با قدرت در لیگ برتر شرکت می‌کند و لازم است بخش خصوصی برای حمایت از ورزش وارد میدان شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : عملکرد مطلوب این تیم در ۲ سال حضور در رقابت‌های لیگ برتر و حضور در جام باشگاه‌های آسیا قابل تقدیر است.

او گفت : هندبال زاگرس به عنوان تیمی مردمی جایگاه مناسبی در بین علاقه‌مندان به ورزش دارد و برای حضور قدرتمند این تیم در لیگ برتر از تمامی ظرفیت‌های قانونی استفاده و از مردم عزیز نیز برای حمایت ویژه از این تیم شایسته درخواست مساعدت و همراهی داریم.

استاندار کرمانشاه افزود: حضور حامیان مالی و خیرین ورزش یار برای حضور تیم‌های استان در لیگ‌های معتبر کشوری بسیار مهم است.

او افزود: ورزش عاملی مهم در ایجاد شادی و نشاط در جامعه و سبب توسعه سلامت همگانی می‌شود، براین اساس برای حمایت از قهرمانان و پویایی اقتصاد ورزش نیازمند ورود بخش خصوصی هستیم.

بازوند گفت: استان کرمانشاه سرزمین قهرمانان و یلان نامدار است و توسعه ورزش قهرمانی می‌تواند بستری مناسب برای نهادینه شدن فرهنگ ورزش همگانی نیز باشد و گرایش و تمایل مردم به ورزش را بیشتر کند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.