مربی ذوب آهن اصفهان گفت: سرباز و نمک پرورده ذوب آهن هستم و سال‌ها است که در این باشگاه حضور دارم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن استکی، مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره دیدار تیمش مقابل شهرخودرو اظهار کرد: حدود یک ماه است که تمرینات تیم‌ها آغاز و کار سخت شده است، زیرا بازیکنان در شرایط بدنی خوبی نیستند.

او افزود: ناهماهنگی و نا آمادگی در بازیکنان وجود دارد، اما روند ما رو به رشد است. هخامنش و مسعود ابراهیم‌زاده مصدومان تیم هستند، اما امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم و هیچ بازیکنی از ۲ تیم آسیب نبیند و درگیر کرونا هم نشود.

استکی در مورد حضور دوباره بوناچیچ گفت: او مربی با سابقه‌ای است که به تازگی به ایران بازگشته و امیدوارم خیلی زود شرایط ذوب آهن با این مربی به روز‌های خوب برگردد.


بیشتر بخوانید:

او درباره پایان همکاری‌اش با ذوب به عنوان سرمربی بیان کرد: باشگاه با من ابتدا به عنوان مسئول فنی صحبت کرد. من سرباز  و نمک پرورده ذوب آهن هستم. سال‌ها است که در این باشگاه حضور دارم و اگر بوناچیچ نیاز به حضورم داشته باشد، در این تیم می‌مانم.

مربی ذوب‌آهن در خصوص انتقادات از آغاز دوباره لیگ و اینکه آیا بهتر نبود لیگ لغو شود، اظهار داشت: اینکه گفته می‌شود تیمی باید به عنوان قهرمان انتخاب می‌شد را قبول نداریم. باشگاه ذوب‌آهن آماده بود که با معرفی بالا نشینان لیگ به عنوان نمایندگان فوتبال ایران به آسیا، لیگ نیمه‌ تمام بماند.

استکی در مورد کرونایی بودن بازیکنان ذوب آهن گفت: سه هفته قبل یک تست مثبت کرونا داشتیم، اما در تستی که به تازگی صورت گرفت، هیچ مورد مثبتی نداشتیم. در جامعه همه خطر ابتلا به کرونا دارند و ورزشکاران هم ممکن است مبتلا شوند. تلاش کردیم مانند سایر اعضای جامعه، با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌ها بازیکنان را از خطر حفظ کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار