مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه در خصوص شکستگی در خط انتقال آب سد آزادی، گفت : وقتی ۲۰۰ هکتار از زمین‌های دشت حر را وارد مدار کردیم از چند نقطه دچار شکستگی شد که تعمیر کردیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پس از تعمیر خط لوله انتقال آب سد آزادی در ثلاث باباجانی در چند مرحله دوباره این خط لوله روز گذشته دچار شکستگی شد با شکسته شدن لوله در کیلومتر ۱۵ تا ۱۶ خط انتقال آب سد آزادی به دشت حر خساراتی به محصولات نخود در محدوده روستای حوضچه وارد شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت : این شکستگی‌ها در خطوط در شرایط سرد جغرافیایی طبیعی است که هم‌اکنون تعمیر شده، در این نقطه کار عمرانی خوب و ارزشمندی توسط وزارت نیرو انجام شده است.

بهرام درویشی ادامه داد: ۳۰ کیلومتر خط لوله برای انتقال آب از سد آزادی به دشت حر، ثلاث و دره زمکان احداث شده که سال‌های قبل از زلزله چندین بار تست شده و آماده آبدهی بوده، ولی به هر حال، چون شبکه پایین دست آماده نبوده یا خود مردم استقبال نکردند از این خط استفاده‌ای نشد، چیزی حدود ۳۰۰ پس لرزه این خط را که در عمق زمین است تحت تاثیر قرار داده و در محدوده این خط که آمادگی انتقال وجود داشته اتفاق افتاده است.

او گفت: وقتی ۲۰۰ هکتار از زمین‌های دشت حر را وارد مدار کردیم از چند نقطه دچار شکستگی شد که تعمیر کردیم الان هم یک خط اضطراری از کیلومتر ۲۱ اجرا شده که ظرف یکی دو روز آینده آب را براساس توافقات که به این ۲۰۰ هکتار دشت حر خواهیم رساند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.